Co kdybych vám řekl, že ve zlepšení zákaznické zkušenosti (Customer Experience) najdete víc úspor a zisku, než v optimalizaci kampaní? Po 15 letech v digitálu jsem uvěřil v sílu pochopení Customer Journey a optimalizace Customer Experience. Jste připraveni na „nový obor“, který konkurence ještě neobjevila?
Zákaznická cesta a zkušenost začíná prvními impresemi reklam, pokračuje přes vaše sítě, webové stránky a další touchpointy, navazuje konverzními trasami a přes leady a objednávky pokračuje k poprodejní komunikaci a péči. V ideálním případě končí opakovanými prodeji a zkušeností tak skvělou, že se o ni zákazník rád podělí a stává se vaším neoficiálním obchodníkem.
Máte zmapované a změřené, co vše se po této cestě děje? Kde s vámi zákazníci mluví (nebo se o to snaží)? Jak se jim to daří? Jak se u toho cítí? Co je trápí? Jaký dopad to má na váš výkaz zisků a ztrát? Co je potřeba zlepšit pro lepší výsledky? A víte jak konkrétně to zlepšit? Pokud odpovědi spíše neznáte nebo tápete v realizaci, jsem váš člověk.
Specializuji se na malé a střední firmy, které téma Customer Experience teprve objevují. Neví kde začít. Potřebují naučit, jak zákaznickou zkušenost změřit, zlepšit a zpeněžit.
Pomáhám online byznysům:
Kooperativa, EquaBank, Nestlé, Mountfield, Kentico nebo Česká televize jsou typičtí klienti, pro které řeším konzultace či mentoring interních týmů.
Mobil: | 773 927 292 |
---|---|
Email: | lukas.pitra@gmail.com |
Web: | www.lukaspitra.cz |
Facebook: | lukaspitra |
LinkedIn: | lukaspitra |
Twitter: | lukaspitra |
Skype: | lukas.pitra |
Účet: | 1152646016/3030 |
IČ: | 88700020 (plátce DPH) |
DIČ: | CZ8402040174 |
Na Lukáše jsem narazil na základě doporučení. Přiznám, že po první schůzce jsem byl mírně zaskočený jeho přímostí. Málokdo vám řekne, že dosavadní práce, kterou děláte v oblasti PPC je „katastrofální“. Tedy řekl to taktně. Nyní po půl roce spolupráce je Lukášova přímost to, čeho si na něm nejvíc vážím. Pokud si jako klient vymyslím něco, co nebude fungovat, Lukáš mi to řekne. Vše mi podloží čísly, grafy a tak to i jako člověk, který se v PPC nepohybuje, pochopím. Vždy mi připraví podklady pro to, abych mohl rozhodnout, a to je pro mě jako obchodníka to důležité. V neposlední řadě musím vyzdvihnout dodržování termínů a rychlost, se kterou pracuje. Hned na začátku mi neslíbil nereálně krátký termín a hned se omluvil, že má nasmlouvanou práci. Jakmile ale přišel domluvený termín, byl jsem až překvapen rychlostí, se kterou pracuje a nutí mě neodkládat termíny.
majitel Bazény relax