Doporučení z první ruky

Robert Pechač — lektor, programátor a specialista na Office 365 (Microsoft Office)


Zobrazuji č. 11-20 z celkem 79 doporučení

Robert Pechač pro naši společnost připravoval program pro hromadné rozesílání emailů s přílohami pro marketingové účely. Splnil všechny naše požadavky a vyrovnal se i s omezeními práce v prostředí Citrixu. Při instalaci aktualizací MS Office v našem prostředí se stalo, že program přestal fungovat. Robert nám poskytl rychlý servis a problém promptně vyřešil. Robert je z mého hlediska nejen velmi schopný programátor, ale rovněž je ochotný, rychlý a spolehlivý - v jeho osobě tak získáte stoprocentního profesionála. Určitě ho doporučuji!

Pavlína Hanušová
právní asistentka, Kinstellar, s.r.o.
www.kinstellar.com

Pan Robert Pechač v naší firmě školil 2x6 hodin program PowerPoint pro začátečníky. Školení bylo velmi profesionální, lektor příjemný, trpělivý a odborník na dané téma. Všichni účastníci měli dost času na zpracování zadaných úkolů i vlastní dotazy. Ačkoliv bylo školení určeno pro začátečníky, i zavedení uživatelé se v druhé části školení dozvěděli mnoho zajímavých triků. Pana Roberta Pechače tedy mohu vřele doporučit všem, kteří hledají opravdu dobré školení za cenu, jež odpovídá kvalitě dodané služby. Až budeme poptávat školení na další programy balíčku MS Office, obrátíme se opět na něj.

Markéta Derková
HR&PR manager, Aufeer Design, s.r.o.
www.aufeerdesign.cz

Na základě vlastní dlouhodobé osobní zkušenosti mohu Roberta Pechače jednoznačně doporučit. Spolupracovali jsme spolu na vytvoření cenové databáze pro mého předchozího zaměstnavatele. Flexibilita, smysluplnost řešení, jednoduchost a účelnost předčila moje očekávání. Spolupráce probíhala v modelu, že na první iniciační schůzce jsme nastínili, co bychom rádi měli a jaké očekáváme výstupy, a pak už jen ladili jednotlivé úpravy, doplnění a funkčnost. Vstřícnost a orientace na potřeby zákazníka bych hodnotil známkou jedna, pokud použiji hodnocení 1 nejlepší, 5 nejhorší. Podle stejného modelu jsme ve 2017 zahájili i spolupráci při přípravě tendrové databáze, včetně monitorace centrální adresy a evidování VZ. Spolupráce probíhá na jedničku.

Marek Smrž
Hospital KAM Lead, Roche
www.roche.cz

Práci pana Pechače doporučuji, a to zejména z důvodu flexibility, spolehlivosti, rychlých reakcí v e-mailové komunikaci a příjemného jednání. S jeho prací (dodání maker do formulářů ve Wordu) jsem spokojena.

Mgr. Markéta Rausová
T-Mobile
www.t-mobile.cz

Pana Pechače využíváme převážně pro vývoj našeho CRM systému postaveného na databázi v SQL a uživatelském rozhraní přes Microsoft Access. Zároveň nám poskytuje školení aplikací Microsoft Office. Velmi oceňujeme jeho mimořádnou flexibilitu a proaktivitu v řešení všech úkolů. Rychlost jeho reakcí je bezkonkurenčně nejvyšší ze všech dodavatelů, se kterými spolupracujeme. Nejenže zadání řeší rychle, ale zároveň i pečlivě, profesionálně a prakticky bez chyb. Velmi často také přichází s řešeními, jak zadanou činnost ještě vylepšit, propojit s ostatními částmi systému nebo ji připravit jako univerzální pro další použití. Díky spolupráci s ním se nám tak podařilo vytvořit systém, který plně vyhovuje našim potřebám a je oceňován i v mezinárodní centrále naší společnosti. Před školením vždy zjišťuje potřeby a úroveň účastníků, aby ho připravil přesně na míru jejich potřebám. Účastníci si velmi chválí srozumitelnost jeho výkladu, individuální přístup a řadu tipů a triků, které často předává jako přidanou hodnotu.

Vladimír Šustr
Marketing Manager, Syngenta
www.syngenta.cz

Pan Pechač pro naši firmu vyvinul databázový systém pro evidenci a analýzu cen a úhrad, a také prováděl školení. S výsledky jeho práce, s její kvalitou a flexibilitou pana Pechače jsme byli více než spokojeni. Mohu jej s důvěrou doporučit.

Ing. Petr Kutscherauer
Pricing Manager, Novartis
www.novartis.com

Pan Pechač pro naši firmu zpracovává relativně komplikované ceníky v Excelu. Sám přichází s případnými drobnými zlepšeními (asi by přišel i s většími, ale respektuje zadání :-) Nejasnosti v zadání pečlivě konzultuje. Pro nás je důležitá jeho rychlost a zodpovědnost, protože ceník musí na 100 % sedět, chyby by měly vážné dopady.

Tomáš Ledvina
product manager EL&EC HARTING s.r.o.
www.harting.com

S panem Robertem Pechačem jsme realizovali v červnu 2012 školení MS Access pro cílenou skupinu planningu z financí, a to na základě dobrých referencí z minulých let. Pan Robert Pechač u nás v minulosti školil i další aplikace MS Office. Školení bylo rozvrženo na 2 dny. Účastníci byli velice spokojeni, a to jak s obsahem kurzu, tak i s prezentačními a komunikačními schopnostmi lektora. Po školení byl zaslán všem účastníkům dotazník, ve kterém se objevovaly samé pozitivní reakce k formě a obsahu výuky i ke stylu školení lektora. S panem Pechačem se rozhodně chystáme dále spolupracovat a jeho práci doporučuji.

Mgr. Jana Máchová
HR specialista, PepsiCo CZ
www.pepsico.com

Účastnil jsem se již mnoha školení z různých oblastí. Po školení „Excel pro pokročilé“ s panem Robertem Pechačem jsem se rozhodl napsat tyto řádky, protože si myslím, že pan Pechač si to oprávněně zaslouží! Mohu říci, že mě velmi překvapila profesionalita, organizace a hlavně názorné podání výuky. Dle mého názoru je pan Pechač člověk na správném místě! Doufám, že se ještě někdy na nějakém školení potkáme. Velmi mi ulehčil budoucí rozhodování, protože již nyní vím, na koho se v případě potřeby mohu obrátit a věřte, že to bude v prvé řadě opět pan Pechač. Mohu všem vřele doporučit a konstatovat, že investice do takovýchto školení se vyplatí. Pane Pechači, děkuji za školení, přeji ať se Vám daří a spoustu spokojených „žáků“ tak, jako jsem byl i já spokojen.

Miroslav Brda
Aufeer Design

V naší společnosti zaměstnanci absolvovali několik různých školení dovedností MS Excell a Access. Bohužel nikdy jsme žádného lektora či společnost nevyužili dvakrát, jelikož zaměstnanci nikdy nebyli zcela spokojeni. Obrat nastal až po školení vedené Robertem Pechačem, který byl schopen reflektovat reálné požadavky a nedržet se osnov. Proto jsme jeho služeb využili již několikrát. Dále pro nás zajišťuje programování databáze zákaznických skladů, která je v neustálém vývoji. Roberta Pechače mohu bez obav doporučit.

Jakub Grosman
generální ředitel pro střední a východní Evropu, MMD
256 328 158